هتل های خوب استانبول
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل رامادا پلازا تور لحظه آخری استانبول هتلی 5 ستاره در شهر تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل لارس پارک استانبول

این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر تور لحظه آخری استانبول قرارد دارد و حدود ۵ دقیقه با مرکز شهر و مرکز تفریحی میدان تکسیم فاصله دارد . محیط هتل بسیار شیک و مجلل طراحی شده است و دارای یک باغ زیباست که در زمستان هم سبز است شما میتوانید در باغ زیبای این استراحت کنید و از غذا ها و نوشیدنی های موجود در این باغ لذت ببرید .

هتل لارس پارک استانبول

 

هتل لارس پارک استانبول

هتل لارس پارک استانبول

از امکانات رفاهی این هتل می توان به : ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده اشاره کرد . همچنین ارائه خدمات نگهداری از اطفال نیز در این هتل وجود دارد . این هتل تور لحظه آخری استانبول همچنین دارای یک صرافی ، اتاق جلسه کاملا مجهز و یک آرایشگاه مجهز نیز می باشد . امکانات ورزشی این هتل شامل : سالن بدنسازس و وان آب داغ می باشد . این هتل دارای اتاق های ویژه و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای خالی از حساسیت می باشد.

هتل لارس پارک استانبول

 

هتل لارس پارک استانبول

مسافران محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند بهترین برنامه گردشی را نیز از هتل دریافت کرده تا راحت تر از بهترین مناطق تور لحظه آخری استانبول دیدن کنند .

مطالب مرتبط:

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول , جدیدترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: